Opracowaliśmy rozwiązanie skutecznie dezaktywujące obsługę systemu filtra cząstek stałych DPF i zaworu recyrkulacji spalin EGR w silnikach przemysłowych niemieckiego producenta HATZ.
Jeszcze świeże ciągniki z grupy CNH z silnikami 2.9 L oraz 3.4 L wyposażone w filtr cząstek stałych DPF oraz zawór recyrkulacji spalin EGR mają możliwość dezaktywacji tych systemów. Opracowaliśmy rozwiązanie, które skutecznie wyłącza obsługę DPF oraz EGR raz na zawsze.
Opracowaliśmy w pełni programową dezaktywację/usunięcie/wyłączenie zaworu recyrkulacji spalin EGR/AGR występujących w popularnych silnikach Kohler. Silnik jest między innymi spotykany w małych ładowarkach JCB.
Nasza firma opracowała rozwiązanie pozwalające na całkowitą dezaktywację / usunięcie / wyłączenie filtra cząstek stałych DPF we wszystkich maszynach z małym silnikiem Kubota (V1505, V2403, V3307, V3800).
Zawsze problemy naszych klientów są dla nas priorytetem. Popularny model ładowarki teleskopowej JCB 531-70 z silnikiem 3.0 L oraz z zaworem recyrkulacji spalin EGR na sterowniku silnika Delphi DCM 2.7 był przez długi czas orzechem nie do zgryzienia. Jednak nie dla AGROTRONIC.
Aktywacja dodatkowych funkcji wyposażenia w każdym ciągniku z grupy CNH - New Holland, Steyr oraz Case tyko u Nas.
Praca naszego zespołu deweloperów znowu przyniosła efekty. Jak zawsze w grupie CNH mamy coś wyjątkowego do zaoferowania.
Kolejna dobra wiadomość na dla naszych klientów. Tym razem małe ale popularne silniki Yanmar okazały się problematyczne w kwestii obsługi filtra DPF oraz EGR, który już po kilkudziesięciu godzinach zaczyna stwarzać problemy eksploatacyjne i zbyt często się wypalać.
Tego jeszcze nie było. Opracowaliśmy innowacyjne i prawdopodobnie jedyne dostępne rozwiązanie pozwalające na całkowite wyłączenie systemu SCR oraz DPF w czeskich ciągnikach firmy Zetor.
Tym razem Podlaskie Agro odwiedziło gospodarstwo Naszego klienta. Sprawdź co o nas piszą.