W ostatnich doniesieniach z branży rolniczej, firma Agrotronic zaprezentowała innowacyjne rozwiązanie dla posiadaczy maszyn rolniczych wyposażonych w silniki Kubota STAGE V o pojemności 3,8 litra oraz 6,1 litra. Nowy Emulator marki Agrotronic został specjalnie zaprojektowany, aby obsługiwać silniki Kubota wyposażone w systemy SCR, EGR i DPF.
Firma Agrotronic, lider innowacji w dziedzinie rolnictwa, wprowadza nową erę w technologii ciągników SOLIS. Oferujemy nie tylko zwiększenie mocy, ale także możliwość wyłączenia kluczowych systemów ekologicznych.
Masz ciągnik marki TYM z silnikiem Delphi DCM3.7? Mamy dla Ciebie doskonałą wiadomość! Firma Agrotronic rozszerza swoją ofertę usług o profesjonalną dezaktywację systemów EGR oraz SCR w Twoim ciągniku.
Firma Agrotronic ma przyjemność ogłosić, że rozszerza swoją ofertę o nową usługę dezaktywacji systemów DPF, EGR oraz SCR (AdBlue) w maszynach rolniczych wyposażonych w silnik Doosan 3,4L ze sterownikiem EDC17C87.
Oferujemy naszym klientom komleksowe rozwiązania w kombajnach zbożowych firmy Rostselmash na silnikach Cummins.
Kolejna dobra wiadomość dla naszych klientów! Opracowaliśmy rozwiązanie na wszystkie wasze problemy związane z systemami SCR, EGR oraz DPF w silnikach JCB Stage V o pojemności 3.0L oraz 4.8L na sterowniku Delphi DCM7.24.
Nie ma dnia w którym nie myślimy nad nowymi rozwiązaniami dla naszych klientów. W ostatnich dniach opracowaliśmy dezaktywację systemów SCR, DPF oraz EGR w silnikach MAN na sterowniku Bosch EDC17CV42.
Jak zawsze zaskakujemy naszych klientów nowymi rozwiązaniami. Tym razem mamy dla was coś równie specjalnego. W ostatnim czasie opracowaliśmy rozwiązanie które umożliwia dezaktywację / usunięcie / wyłączenie systemu AdBlue / DEF w silnikach Volvo Penta Stage V D16 16.1L na sterowniku silnika TRW EMS2.3.
Tym razem mamy dla Was również coś specjalnego. Włoskie ciągniki ARBOS po naszej usłudze mogą już pracować bez systemu oczyszczania spalin SCR / AdBlue.
Opracowaliśmy rozwiązanie skutecznie dezaktywujące obsługę systemu filtra cząstek stałych DPF i zaworu recyrkulacji spalin EGR w silnikach przemysłowych niemieckiego producenta HATZ.
Jeszcze świeże ciągniki z grupy CNH z silnikami 2.9 L oraz 3.4 L wyposażone w filtr cząstek stałych DPF oraz zawór recyrkulacji spalin EGR mają możliwość dezaktywacji tych systemów. Opracowaliśmy rozwiązanie, które skutecznie wyłącza obsługę DPF oraz EGR raz na zawsze.
Opracowaliśmy w pełni programową dezaktywację/usunięcie/wyłączenie zaworu recyrkulacji spalin EGR/AGR występujących w popularnych silnikach Kohler. Silnik jest między innymi spotykany w małych ładowarkach JCB.
Nasza firma opracowała rozwiązanie pozwalające na całkowitą dezaktywację / usunięcie / wyłączenie filtra cząstek stałych DPF we wszystkich maszynach z małym silnikiem Kubota (V1505, V2403, V3307, V3800).
Zawsze problemy naszych klientów są dla nas priorytetem. Popularny model ładowarki teleskopowej JCB 531-70 z silnikiem 3.0 L oraz z zaworem recyrkulacji spalin EGR na sterowniku silnika Delphi DCM 2.7 był przez długi czas orzechem nie do zgryzienia. Jednak nie dla AGROTRONIC.
Aktywacja dodatkowych funkcji wyposażenia w każdym ciągniku z grupy CNH - New Holland, Steyr oraz Case tyko u Nas.
Praca naszego zespołu deweloperów znowu przyniosła efekty. Jak zawsze w grupie CNH mamy coś wyjątkowego do zaoferowania.
Kolejna dobra wiadomość na dla naszych klientów. Tym razem małe ale popularne silniki Yanmar okazały się problematyczne w kwestii obsługi filtra DPF oraz EGR, który już po kilkudziesięciu godzinach zaczyna stwarzać problemy eksploatacyjne i zbyt często się wypalać.
Tego jeszcze nie było. Opracowaliśmy innowacyjne i prawdopodobnie jedyne dostępne rozwiązanie pozwalające na całkowite wyłączenie systemu SCR oraz DPF w czeskich ciągnikach firmy Zetor.
Tym razem Podlaskie Agro odwiedziło gospodarstwo Naszego klienta. Sprawdź co o nas piszą.