W tej chwili na rynku pojawiło się wiele firm wykonujących tego typu usługę. Wspólnie z redakcją Podlaskie Agro postaraliśmy się odpowiedzieć na pytanie na co zwrócić uwagę wybierając firmę zwiększającą moc w ciągnikach.
Najnowsze ciągniki Kubota, które są wyposażone w systemy oczyszczania spalin DPF, EGR oraz SCR to żaden problem dla naszej firmy.
Tym razem mamy doskonałą wiadomość dla użytkowników nowych ciągników CNH (Case, New Holland, Steyr). Po ciężkich próbach udało się nam skutecznie odczytać oraz zapisać sterownik silnika Bosch MD1CE101.
Stworzyliśmy rozwiązanie pozwalające na dezaktywacje/wyłączenie systemu AdBlue, DPF oraz EGR w każdej ładowarce oraz maszynie JCB z silnikiem 4.4 litra.
Nie stoimy w miejscu, ciągle poszerzamy naszą ofertę. Zapraszamy do skorzystania z naszej nowej usługi - wyłączenie DPF i EGR w traktorach marki Kioti.
Czy wiesz, że już od pewnego czasu ciężko pracowaliśmy nad tym aby Twój ciągnik z rodziny CNH (Case, New Holland, Steyr) mógł poruszać się z prędkością 50 KM/h. Jak każdy rolnik my również wiemy, że ciężka praca popłaca. Opracowaliśmy rozwiązanie, które pozwala na odblokowanie praktycznie każdego ciągnika z grupy CNH do 50 KM/h (a nawet więcej).
Wyłączenie systemu AdBlue we wszystkich ciągnikach Deutz oraz Fendt opartych na komputerach silnika EDC17CV52, EDC17CV54 oraz EDC17CV56.
Opracowaliśmy możliwość całkowitej dezaktywacji systemu AdBlue oraz czujnika NOx we wszystkich nowych ciągnikach z grupy CNH (New Holland, Case, Steyr).
Tak. Jesteśmy w stanie skutecznie wyłączyć/dezaktywować system filtra cząstek stałych oraz zawór recylulacji w najnowszych ciągnikach firmy Kubota.
Kolejny wywiad z Grzegorzem Kondzior w najnowszym wydaniu ATR. Zapraszamy do czytania !