Oferujemy naszym klientom komleksowe rozwiązania w kombajnach zbożowych firmy Rostselmash na silnikach Cummins.
Kolejna dobra wiadomość dla naszych klientów! Opracowaliśmy rozwiązanie na wszystkie wasze problemy związane z systemami SCR, EGR oraz DPF w silnikach JCB Stage V o pojemności 3.0L oraz 4.8L na sterowniku Delphi DCM7.24.
Nie ma dnia w którym nie myślimy nad nowymi rozwiązaniami dla naszych klientów. W ostatnich dniach opracowaliśmy dezaktywację systemów SCR, DPF oraz EGR w silnikach MAN na sterowniku Bosch EDC17CV42.
Jak zawsze zaskakujemy naszych klientów nowymi rozwiązaniami. Tym razem mamy dla was coś równie specjalnego. W ostatnim czasie opracowaliśmy rozwiązanie które umożliwia dezaktywację / usunięcie / wyłączenie systemu AdBlue / DEF w silnikach Volvo Penta Stage V D16 16.1L na sterowniku silnika TRW EMS2.3.
Tym razem mamy dla Was również coś specjalnego. Włoskie ciągniki ARBOS po naszej usłudze mogą już pracować bez systemu oczyszczania spalin SCR / AdBlue.
Opracowaliśmy rozwiązanie skutecznie dezaktywujące obsługę systemu filtra cząstek stałych DPF i zaworu recyrkulacji spalin EGR w silnikach przemysłowych niemieckiego producenta HATZ.
Jeszcze świeże ciągniki z grupy CNH z silnikami 2.9 L oraz 3.4 L wyposażone w filtr cząstek stałych DPF oraz zawór recyrkulacji spalin EGR mają możliwość dezaktywacji tych systemów. Opracowaliśmy rozwiązanie, które skutecznie wyłącza obsługę DPF oraz EGR raz na zawsze.
Opracowaliśmy w pełni programową dezaktywację/usunięcie/wyłączenie zaworu recyrkulacji spalin EGR/AGR występujących w popularnych silnikach Kohler. Silnik jest między innymi spotykany w małych ładowarkach JCB.
Nasza firma opracowała rozwiązanie pozwalające na całkowitą dezaktywację / usunięcie / wyłączenie filtra cząstek stałych DPF we wszystkich maszynach z małym silnikiem Kubota (V1505, V2403, V3307, V3800).